امام زمان در آیات قرآن و شعرهای مذهبی

زندگی امام پسند.معرفت امام

امام زمان در آیات قرآن و شعرهای مذهبی

زندگی امام پسند.معرفت امام

معرفت علمی و اخلاص عملی
چه ایاتی در قرآن به حضرت مهدی علیه السلام و مطالب مربوط به ایشان تاویل شده است
شعرهای مذهبی خودم

آخرین نظرات

ذکر خضر و الیاس هنگام حج شعار یاران مهدی

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ق.ظ

 

قال الإمام ‏الحسن أبو محمد علیه السلام:و إذا أردت أن یؤمنک بعد ذلک من الغرق و الحرق و السرق  فقل إذا أصبحت:

«بسم الله ما شاء الله- لا یصرف السوء إلا الله

«بسم الله» ما شاء الله لا یسوق الخیر إلا الله

«بسم الله» ما شاء الله، ما یکون من نعمة فمن الله،

«بسم الله» ما شاء الله- لا حول و لا قوة إلا بالله العلی العظیم

«بسم الله» ما شاء الله [و] صلى الله على محمد و آله الطیبین»

.فإن من قالها ثلاثا إذا أصبح- أمن من الحرق و الغرق و السرق حتى یمسی.و من قالها ثلاثا إذا أمسى- أمن من الحرق و الغرق و السرق حتى یصبح‏ و إن الخضر و إلیاس ع یلتقیان فی کل موسم، فإذا تفرقا تفرقا عن هذه الکلمات.و إن ذلک شعار شیعتی ، و به یمتاز أعدائی من أولیائی یوم خروج قائمهم ص.

 إمام عسکری :هنگامی که خواستی تو را از غرق  شدن و سوختن وسرقت  ایمن دارد صبح هنگام بگو

: به نام خدا هر انچه خدا بخواهد بدی را جز خدا دفع نمیکند «بسم الله» ما شاء الله خیر را جز خدا جاری نمی کند «بسم الله» ما شاء الله هر نعمتی هست از جانب خداست «بسم الله» ما شاء الله توان ونیرویی جز با خداوند بالا مرتبه ی بزرگ نیست «بسم الله» ما شاء الله و درود خدا بر محمد وال پاکش.

پس هر کس آن را 3 بار صبح بگوید تا شب از غرق  شدن و سوختن وسرقت  ایمن است وهر کس آن را 3 بارشب  بگوید تا صبح از غرق  شدن و سوختن وسرقت  ایمن است و خضر و الیاس هر سال هنگام حج هم را می بینند و هنگام جدا شدن با این کلمات  خدا حافظی می کنند  واین شعار شیعیان من است و  هنگام قیام قائم عجل الله فرجه به وسیله ی آن دوستانم از دشمنانم شناخته می شوند.

التفسیر المنسوب إلى الإمام العسکری، ص 20

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی