امام زمان در آیات قرآن و شعرهای مذهبی

زندگی امام پسند.معرفت امام

امام زمان در آیات قرآن و شعرهای مذهبی

زندگی امام پسند.معرفت امام

معرفت علمی و اخلاص عملی
چه ایاتی در قرآن به حضرت مهدی علیه السلام و مطالب مربوط به ایشان تاویل شده است
شعرهای مذهبی خودم

آخرین نظرات

شعر برای شهید کربلا

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ق.ظ


برای مولود محبوب سوم شعبان

ابیعبدالله الحسین علیه السلام🌴❤️


کشته دشت بلا  عشق من است

زندگی معناش با او بودن است


فکر می کردم فقط من عاشقم

عاشقی دل خون ولی نالایقم


دیدم اما یک جهان بی تاب اوست

ابر های آسمان بی تاب اوست


قلب های مادران بی تاب اوست

گریه های کودکان بی تاب اوست


این زمین در هر زمان بی تاب اوست

عالمی بی تاب نام ناب اوست


لیلی مجنون ترانی از من است

کعبه ی دل خون ترانی از من است


من کی ام ؟یک نقطه ریز سیاه

توی طومار عزاداران شاه


این چه عشقی در دل خلق خداست

پس حسادت های عاشق ها کجاست؟


عاشقانش یار و دلدار هم اند

جرعه نوشان سبوی ماتم اند


صاحب خونش که "خون گریان" اوست

سر پیوند عزاداران اوست


مهدی ما وارث کرببلاست

راه پیوند جهانی با خداست


شعر 9

زمان شعر اردیبهشت 95

@fkpoem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی